vCyprus

Χρειάζεται να συνδεθείτε για να μπορείτε να δείτε όλα τα θέματα. Εάν δεν έχετε εγγραφεί μέχρι στιγμής μπορείτε να το κάνετε με μια πολύ απλή διαδικασία. Παρακαλούμε όπως κάνετε κλικ στο "Εγγραφή" ή "Register". Εάν είστε ήδη μέλος συνδεθείτε κάνοντας κλικ στο "Σύνδεση".

Εγγραφείτε στο φόρουμ, είναι εύκολο και γρήγορο

vCyprus

Χρειάζεται να συνδεθείτε για να μπορείτε να δείτε όλα τα θέματα. Εάν δεν έχετε εγγραφεί μέχρι στιγμής μπορείτε να το κάνετε με μια πολύ απλή διαδικασία. Παρακαλούμε όπως κάνετε κλικ στο "Εγγραφή" ή "Register". Εάν είστε ήδη μέλος συνδεθείτε κάνοντας κλικ στο "Σύνδεση".

vCyprus

Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.

2 απαντήσεις

The loving Husband

chrilou
    chrilou

Αριθμός μηνυμάτων : 26
    Ημερομηνία εγγραφής : 30/09/2009

The loving Husband Empty The loving Husband

Δημοσίευση από chrilou Δευ Οκτ 05, 2009 6:47 am

A man had two of the best tickets for the FA Cup Final. As he sits down, another man comes along and asks if anyone is sitting in the seat next to him.

"No", he says, "the seat is empty.."

"This is incredible!" said the man, "who in their right mind would have a seat like this for the FA Cup Final, the biggest sporting event of the year, and not use it?"

He says, "Well, actually, the seat belongs to me. My wife was supposed to come with me, but she passed away. This is the first Cup Final we haven't been to together since we got married."

"Oh... I'm sorry to hear that. That's terrible. I guess you couldn't find someone else, a friend or relative or even a neighbour to take the seat?"

The man shakes his head... "No. They're all at the funeral."
    pocahontas
    pocahontas

Αριθμός μηνυμάτων : 99
    Ημερομηνία εγγραφής : 04/09/2009

The loving Husband Empty Απ: The loving Husband

Δημοσίευση από pocahontas Τρι Οκτ 06, 2009 1:49 am

en epie sti kideia????oi mana m...hahahahah...etsi antras na s petixi..vevea exo kapion st mialo p to idio 8a ekamne gia tin mapa..haha oi re nta3i:P

Η τρέχουσα ημερομηνία/ώρα είναι Παρ Μάης 17, 2024 3:17 pm